مدیرکل ارتباطات ونظارت مردمی‌تامین اجتماعی

سامانه ۱۴۲۰ یکی از بزرگترین مراکزپاسخگویی کشور است

مدیرکل ارتباطات ونظارت مردمی‌تامین اجتماعی: سامانه ۱۴۲۰ یکی از بزرگترین مراکزپاسخگویی کشور است سامانه ارتباطی ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی کشوریکی از بزرگترین و گسترده ترین مراکز پاسخگویی کشور است. دکترمحمدمنصور عظیم زاده مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی تامین اجتماعی کشور در گردهمایی مدیران و کارشناسان بخش های بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان لرستان

کد خبر : 1997
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 دسامبر 2022 - 10:52
سامانه ۱۴۲۰ یکی از بزرگترین مراکزپاسخگویی کشور است

مدیرکل ارتباطات ونظارت مردمی‌تامین اجتماعی:
سامانه ۱۴۲۰ یکی از بزرگترین مراکزپاسخگویی کشور است
سامانه ارتباطی ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی کشوریکی از بزرگترین و گسترده ترین مراکز پاسخگویی کشور است.
دکترمحمدمنصور عظیم زاده مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی تامین اجتماعی کشور در گردهمایی مدیران و کارشناسان بخش های بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان لرستان با اشاره به سیاست‌های تامین اجتماعی در توسعه ارتباطات الکترونیکی گفت : راه اندازی سامانه ۱۴۲۰ و توسعه و گسترش خدمات آن یکی از اقدامات اثرگذار ومحوری سازمان تامین اجتماعی بوده است و به دنبال آن هستیم تا در عرصه آموزش بیش از پیش پرسنل و فرهنگ سازی در بین مردم و شرکای اجتماعی برای بهره مندی از خدمات سازمان و تسهیل در برقراری ارتباطات دیجیتال با مردم باشیم.
مدیرکل ارتباطات ونظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی افزود: روزانه در سامانه ۱۴۲۰ بیش از ۹۰۰۰ تماس تلفنی پاسخ داده می شود و ۱۲۰۰۰ مشاوره حضوری به مراجعین عرضه می شود.
دکتر عظیم زاده با اشاره به حجم خدمات این سامانه اضافه کرد : علاوه بر پاسخگویی تلفنی و حضوری زمینه برقراری ارتباط بین کارکنان و مردم به صورت مجازی و پاسخگویی به نیازهای بیمه ای و درمانی آنان فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.