به گزارش پایگاه خبری رستاک آنلاین ،به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان درششمین روز از هفته دولت و با حضور ارزشمند استاندار لرستان، معاون استاندار، مدیــر کل بهزیستی استان، امام جمعه شهرستان چگنی، فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان چگنی، ساختمان اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح و به بهره
درخواست مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از تماشاگران فوتبال لرستان:
بمنظور گرامیداشت روزخبرنگار و تجلیل از این قشر، دوشنبه شب گذشته جمع کثیری از خبرنگاران لرستان درتالار افلاک خرم آباد که چند صباحی است حامی ورزشکاران لرستان نیز می باشد درضیافت شامی که به میزبانی ادارکل ورزش وجوانان لرستان تدارک دیده شده بود شرکت کردند. درحاشیه این مراسم ودرآستانه دیداردوتیم فوتبال خیبرخرم آباد وسپاهان اصفهان







