تدوین الگوی جدید مدیریت ایستگاه‌های پمپاژ در لرستان با محوریت نظارت دولتی و اجرای خصوصی

حسن‌پور در نشست مشترک با سازمان جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی اعلام کرد که برای مدیریت و بهینه‌سازی ایستگاه‌های پمپاژ، باید یک نهاد نظارتی واحد از سوی سازمان جهاد کشاورزی یا آب منطقه‌ای تعیین شود.
کد خبر : 10078
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۲
تدوین الگوی جدید مدیریت ایستگاه‌های پمپاژ در لرستان با محوریت نظارت دولتی و اجرای خصوصی

 

 

به گزارش رستاک آنلاین ازروابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حسن‌پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه که صبح امروز ششم تیرماه برگزار شد، گفت: در این مدل، مسئولیت اجرا باید به بخش خصوصی سپرده شود تا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بتواند به‌طور مؤثر منابع مالی مورد نیاز این پروژه‌ها را تأمین و مدیریت نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان همچنین اظهار داشت: در این جلسه، تک‌تک پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفتند و همکاران این سازمان با بازدید میدانی، نظرات فنی خود را ارائه نمودند.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش‌ها، تصمیم‌گیری نهایی برای تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و نحوه اجرای پروژه‌ها در جلسات آتی صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان تأکید کرد: بسیج سازندگی یک ظرفیت مضاعف برای بهره‌گیری از اجرای پروژه‌های عمرانی در استان است.

https://rastakonline.ir

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول