مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:

۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی استان

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان: ۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی استان بیش از ۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری در دی و بهمن و نیمه اول اسفند امسال در مراکز ارتباطات مردمی شعب و اداره کل استان انجام شده است . گودرزی مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان در نشست با روسا

کد خبر : 2375
تاریخ انتشار : جمعه 3 مارس 2023 - 11:36
۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی استان

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:
۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی استان

بیش از ۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری در دی و بهمن و نیمه اول اسفند امسال در مراکز ارتباطات مردمی شعب و اداره کل استان انجام شده است .
گودرزی مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان در نشست با روسا و کارشناسان ستادی و واحدهای اجرایی استان با اشاره به توجه و رویکرد ویژه سازمان تامین اجتماعی به اصل مخاطب محوری و مشتری مداری و التزام به پاسخگویی به مردم گفت : سامانه ارتباطی ۱۴۲۰ در سازمان تامین اجتماعی گسترده ترین و بزرگترین سامانه پاسخگویی به مردم است که ماهانه قریب به ۲۰۰۰ درخواست مردمی در استان در این سامانه ثبت و توسط متولیان‌ امر در این سازمان پاسخ داده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.