مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:
۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی استان
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان: ۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی استان بیش از ۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری در دی و بهمن و نیمه اول اسفند امسال در مراکز ارتباطات مردمی شعب و اداره کل استان انجام شده است . گودرزی مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان در نشست با روسا
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:
۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی استان
بیش از ۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری در دی و بهمن و نیمه اول اسفند امسال در مراکز ارتباطات مردمی شعب و اداره کل استان انجام شده است .
گودرزی مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان در نشست با روسا و کارشناسان ستادی و واحدهای اجرایی استان با اشاره به توجه و رویکرد ویژه سازمان تامین اجتماعی به اصل مخاطب محوری و مشتری مداری و التزام به پاسخگویی به مردم گفت : سامانه ارتباطی ۱۴۲۰ در سازمان تامین اجتماعی گسترده ترین و بزرگترین سامانه پاسخگویی به مردم است که ماهانه قریب به ۲۰۰۰ درخواست مردمی در استان در این سامانه ثبت و توسط متولیان امر در این سازمان پاسخ داده می شود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰