استارت از نقطه صفر

شفقت در شرایطی کار خود را در لرستان آغاز کرد که قطار توسعه استان سه سال متمادی در ایستگاه فرهاد با دایره محدود ارتباطی اش ختم به رفتار دوران نوجوانی و جوانی اش می گشت توقف داشته و حرکت شاخصی در توسعه لرستان به ویژه در حوزه زیر بنایی انجام نگرفته و بعضا پروژه‌های ملی همچون راه آهن ، آزادراه خرم آباد و اراک و ... به دست فراموشی سپرده شد.
کد خبر : 5606
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 می 2024 - 16:51
استارت از نقطه صفر

شاید بالاترین و بهترین جایگاهی که برای شروع شفقت در استانداری لرستان می توان در نظر گرفت نقطه صفر مرزی توسعه لرستان باشد؛ شفقت با دنیایی از پروژه های ناتمام و کاغذی برخورد خواهد کرد که چاره ای جز حذف و الویت بندی آنها جهت انجام و اجرا نخواهد داشت.

استان لرستان متاسفانه در خواب میت تعدادی از دوستان ماند و هیچ گونه حرکت شاخصی از این دوستان جهت بیدار شدن از ایستگاه فرهاد به ایستگاه شفقت انجام نشد .

اکنون قطار توسعه لرستان در ایستگاه شفقت آماده رو به جلو است انتظار ما این است این قطار با سرعتی در حد رزومه و سوابق علمی و تجربی استاندار جدید حرکت کرده و عقب افتادگی چند دهه گذشته بخصوص سه سال گذشته را جبران کند.

حقیقتا ً مسائل لرستان صرفا در بحث توسعه اقتصادی خلاصه نمی شود اتفاقاتی که در حوزه سیاسی و فرهنگی لرستان افتاد، طی این سه سال گذشته منجر به پدیده های نو ظهوری در سیاست و فرهنگ لرستان گردید .

انتظار می‌رود همراه و همزمان با پیگیری توسعه اقتصادی، توسعه فرهنگی و توسعه سیاسی و سیاست زدگی مردم و مسئولین نیز در دستور کار استاندار جدید قرار گیرد؛

امیدواریم که ایستگاه توسعه لرستان در ایستگاه شفقت نماند و با سرعت به سمت ایستگاه استاندار بعدی حرکت کند .

در چنین فضایی شواهد در این چند روز نشان می دهد که عزم شفقت برای توسعه و حل معضلات عزمی راسخ است بازدید از پروژه‌ های نیمه تمام و ناتمام ، پیگیری برنامه ها و پروژه های طراحی شده ودر حال اجرا دستگاه‌های اجرایی و بازدید سر زده از دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در این فرصت کوتاه نشان از برنامه ریزی و پروژه محوری استاندار جدید است .
هر چند در کنار این موارد با قدرت بالای ارتباط ایشان با عامه مردم و همچنین مدیران و اصحاب رسانه قابل احترام است .

اما در پایان انتظار تداوم این حرکت و منتج به نتیجه شدن این بازدیدها و پیگیری طی دوران تصدی ایشان در استانداری است .
/ لیلا سلیمان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.