برپایی بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران درمنطقه محروم فرهاد آباد دلفان

بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران یک روزه در منطقه فرهاد آباد دلفان با حضور سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و دکتر دلفان ریئس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسولین استان و شهرستان دلفان برپا شد
کد خبر : 5537
تاریخ انتشار : جمعه 26 آوریل 2024 - 17:09
برپایی بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران درمنطقه محروم فرهاد آباد  دلفان

بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران یک روزه در منطقه فرهاد آباد دلفان با حضور سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و دکتر دلفان ریئس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسولین استان و شهرستان دلفان برپا شد .
در کنار این بیمارستان و خدمات پزشکی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال در بیانات مقام معطم رهبری درجهت جهش تولید ، اشغال زایی و توامندسازی مردم توسط بسبج سازندگی استان و سپاه حضرت افتتاح شد.
در راستای ارائه خدمات به مناطق محروم، بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در منطقه محروم فره‍ادآباد شهرستان دلفان، برپا شد.
به گزارش پایگاه خبری رستاک آنلاین ، دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در حاشیه برپایی این بیمارستان صحرایی در جمع خبرنگاران گفت درراستای ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان،بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در منطقه محروم فره‍ادآباد شهرستان دلفان با ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک به صورت جهادی ارائه خدمات کردند.
وی ادامه داد: این خدمات به دو صورت عمومی و فوق تخصصی به مردم ارائه شد و بیمارانی که با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته اند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: وظیفه ما این است که خدمات بهداشتی درمانی را از شهر و بیمارستان به روستاهها بیاوریم.
دلفان با اشاره به اینکه این اولین اردوی درمانی در سال جاری هست،خاطر نشان کرد:در راستای هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و مشارکت مردمی» امیدواریم که بتوانیم خدمات خوبی را به مردم منطقه محروم ارائه کرده باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.