مدیر کل بهزیستی استان لرستان

تحویل ۵۵۹ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان از تحویل ۵۵۹ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در استان خبر داد
کد خبر : 233
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 آوریل 2021 - 19:25
تحویل ۵۵۹ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در لرستان

تحویل ۵۵۹ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان از تحویل ۵۵۹ واحد مسکونی به: قانون تعارض منافع در سازمان بهزیستی به نحو احسن و اکمل اجرایی شده و مدیران سازمان حق ندارند امتیازی یا موسسه‌ای داشته باشد که از طریق آن مطالبه یا حق‌زحمه‌ای را به او پرداخت کند.

وی افزود: در لرستان ۱۰۰ درصد این قانون اجرایی شده و حتی یک مورد نداریم که این قانون در مورد آن عملیاتی نشده باشد.

مدیرکل بهزیستی لرستان در خصوص اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: در این سازمان بیش از ۹۵ درصد تصدی‌گری‌ها را به بخش خصوصی واگذار و برون‌سپاری کردیم و روی این مهم نظارت لازم وجود دارد.

یاری بیان کرد: در بهزیستی ۸۰ درصد پرداختی‌ها شفاف و در بستر دولت اکترونیک قابل انجام است.

وی در خصوص پرداخت مستمری به مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی لرستان گفت: مستمری این قشر هر ساله افزایش پیدا می‌کند و به آنان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان در خصوص مسکن معلولین تحت پوشش این سازمان با بیان اینکه ۶۹۷ خانوار دارای دو معلول در استان داریم، بیان کرد: از این تعداد ۴۳۸ خانوار شهری و ۲۵۹ خانوار روستایی هستند که تاکنون ۵۵۹ واحد مسکونی را به آنان تحویل دادیم و مابقی واحدها نیز در مرحله نازک‌کاری بوده و بزودی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

یاری درباره آخرین وضعیت واحدهای سیل زده مددجویان تحت پوشش عنوان کرد: ۴۰۴ واحد تعمیری داشتیم که در همان زمان بعد از سیل تعمیر و بازسازی شدند.

وی با بیان اینکه برای واحدهای تخریبی نیز کارهای لازم را انجام و به تعهدات خود عمل کردیم، گفت: برای ۳۷۹ واحد آسیب دیده از سیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان و دولت نیز ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت کرده و همچنین بهزیستی و هلال احمر نیز هرکدام ۱۰ میلیون تومان بلاعوض برای این واحدها به متقاضیان پرداخت کردند که در مجموع ۵۵ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.