✅۱۲هزارمیلیاردتومان منابع ملی و استانی در لرستان هزینه می شود  

مدیر کل اقتصادی و دارایی لرستان گفت: سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع ملی و استانی در سطح استان هزینه می شود.   علی محمدی سه‌شنبه در نشست خبری در سالن آمفی تئاتر استانداری اظهار کرد: این مبلغ در سال گذشته توسط ذیحسابان در سطح استان نظارت شد.   وی نقش نظام گردشگری مالی در

کد خبر : 4888
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دسامبر 2023 - 7:18
✅۱۲هزارمیلیاردتومان منابع ملی و استانی در لرستان هزینه می شود  

مدیر کل اقتصادی و دارایی لرستان گفت: سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع ملی و استانی در سطح استان هزینه می شود.
 
علی محمدی سه‌شنبه در نشست خبری در سالن آمفی تئاتر استانداری اظهار کرد: این مبلغ در سال گذشته توسط ذیحسابان در سطح استان نظارت شد.
 
وی نقش نظام گردشگری مالی در بخش های خصوصی، عمومی و دولت‌ها و همچنین شان حضور حسابدار در نظام اجرایی را مهم دانست و افزود: نظام حسابداری و کارکردهای آن در حوزه‌های اقتصادی مهم و شان حضور حسابدار در نظام اجرایی فراهم کردن اطلاعات درست و شفاف مالی است.
 
نماینده وزیر و مدیر کل اقتصادی و دارایی لرستان گفت: لرستان از استان‌های سبز و جز پنج استان برتر کشور در زمینه عملکرد درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار است.
 
◽️وی از بهبود فضای کسب و کار تا آغاز کار فعالان اقتصادی لرستان با کمترین مانع خبر داد و افزود: در این راستا کمیته ای با حضور  ۵۰ دستگاه اجرایی استان تشکیل شده است.
 
محمدی یادآورشد: این کمیته علاوه بر بهبود شاخص ، موانع کسب و کار و قوانین مخل را شناسایی و بررسی و سپس در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و تصمیم گیری می شود.
 
وی افزود :خارجی‌ها از سال ۱۳۹۵ تاکنون ۱۱۲ میلیون یورو در لرستان سرمایه‌گذاری کردند.
 
مدیر کل اقتصادی و دارایی لرستان گفت: در سال‌های گذشته در استان بعضی واگذاری‌ها به خوبی انجام نشده به طوری  که متاسفانه برخی از آنها ابطال و برخی به جای سرمایه‌گذار ، سرمایه بر بودند.
 
وی افزود : یکهزارو ۳۵۹ میلیارد تومان  در قالب تبصره ۱۸ به لرستان اختصاص داده شد که از این مبلغ تاکنون ۹۴۴ میلیارد تومان تامین اعتبار شده که باید طرح از حوزه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شوند.
 
محمدی یادآورشد: بر اساس مصوبه اواخر سال  ۱۳۹۹ بانک‌های خصوصی مکلفند منابعی که از استان دریافت می‌کنند ۵۰ درصد تسهیلات پرداخت کنند در صورتی که ۳۰ درصد پرداخت می‌کنند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.